Plan treningowy - Krzysztof Lalak - Mobilny Trener Personalny - Lublin
665
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-665,page-child,parent-pageid-143,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive

Plan treningowy

Rozpisany plan ćwiczeń
plan-treningowy

W ramach planu treningowego:

  • uzyskasz rozpiskę z planem treningowym, dzięki któremu osiągniesz swój cel,
  • otrzymasz zindywidualizowany plan treningowy, który regularnie powtarzany poprawi Twoją kondycję fizyczną,
  • dowiesz się jakie ćwiczenia należy wykonywać, by uzyskać wymarzoną sylwetkę,
  • uzyskasz informacje o tym w jaki sposób trenować te partie ciała, na których najbardziej Ci zależy,
  • skończysz z wymówkami, że nie wiesz co ćwiczyć!
  • rozwiejesz wszystkie wątpliwości na temat swojego treningu,
  • zaczniesz efektywną pracę nad swoim ciałem!

Dlaczego plan treningowy jest niezbędny do efektywnej pracy nad własną sylwetką?

 

Praca nad własnym ciałem powinna być skoncentrowana na celu, jaki zamierzasz osiągnąć. Nawet jeśli chodzi tylko o utrzymanie dobrej kondycji i kwestie zdrowotne, warto wiedzieć jakie ćwiczenia należy wykonywać, by nie przeforsować organizmu, a dodać mu sił i witalności. Plan treningowy to przepis na to, w jaki sposób zbliżyć się do wymarzonego efektu. To prosta rozpiska, dzięki której nie ma miejsca na wątpliwości co do tego jakie ćwiczenia należy wykonywać, by osiągnąć upragniony cel. Taki plan jest niezwykle wartościowy, bo stanowi spersonalizowany, indywidualni dobrany harmonogram, który przyniesie wymierne efekty.

Zanim zaczniesz…

 

Pamiętasz jak zaczynałaś uprawiać sport? Ćwiczenia na płytach czy grupowe treningi w klubach fitness o chwytliwych nazwach obiecujących efekt obejmujący konkretną partię ciała. Smukły brzuch, jędrna pupa, a może intensywne spalanie?
Nie ma jednego, uniwersalnego przepisu dla wszystkich na to, by osiągnąć zgrabną sylwetkę. Każdy ma inne cele, inny rodzaj figury, inny metabolizm, inną aktywność w ciągu dnia – nie można zatem wrzucać wszystkich do jednego worka gwarantując efekt.
Zorganizuj mądrze pracę nad swoim ciałem. Nie pozwól, by wysiłek jaki wkładasz w ćwiczenia szedł na marne, a efekty nie spełniały Twoich oczekiwań.

plan-1

Dlaczego warto ćwiczyć z planem treningowym?

  • zyskujesz klarowny rozkład ćwiczeń, które należy wykonać, by osiągnąć cel,
  • czujesz pewność co do tego jakie ćwiczenia należy wykonać danego dnia,
  • dbasz o regularność ćwiczeń – rozpiska uwzględniająca poszczególne dni tygodnia i różne partie ciała motywuje Cię do regularnej pracy,
  • wiesz co zrobić, by uzyskać to, na czym najbardziej Ci zależy.

Dzięki PLANOWI TRENINGOWEMU:

  • otrzymasz jasną rozpiskę ćwiczeń na poszczególne dni tygodnia,
  • dowiesz się jakie ćwiczenia należy wykonywać i jak często,
  • zadbasz o poszczególne partie swojego ciała,
  • uzyskasz kontrolę nad własnym treningiem,
  • dostaniesz przepis na efekt, na jakim najbardziej Ci zależy.

Jak ćwiczyć, by schudnąć?

Aby osiągnąć wymarzoną, odchudzoną lub wysportowaną sylwetkę niezbędny jest plan. Bez niego efekt końcowy jest tak naprawdę dziełem przypadków i trudno jednoznacznie stwierdzić, co działa a co nie. Plan treningowy, oparty o wiedzę na temat funkcjonowania organizmu, pracy mięśni, a także indywidualnych predyspozycji poszczególnych osób sprawia, że praca nad nowym ciałem to skoncentrowany na celu rozkład ćwiczeń, który daje oczekiwany efekt. Niezależnie od tego czy będzie to trening wykonywany w domu, czy też na siłowni, dobrze jest wiedzieć jak wpływa na organizm i co można dzięki niemu osiągnąć. Zadbaj o to, by Twoja droga do zmian, była dobrze zaplanowana!

Co zyskasz dzięki planowi treningowemu?

Plan treningowy da Ci pewność, że to co, robisz podczas ćwiczeń służy konkretnemu celowi. Uwzględnia partie ciała, na jakich najbardziej Ci zależy, a także Twoje możliwości fizyczne. Dzięki niemu nie masz wątpliwości jakie ćwiczenia należy wykonać danego dnia – plan treningowy jest odpowiedzią na wszelkie znaki zapytania. Dzięki takiej rozpisce można mieć pewność, że trening jest celowy i efektywny.

plan-2

W swojej pracy opieram się o 4 filary, które moim zdaniem pozwalają osiągać sukcesy w pracy z własnym ciałem:

KONSEKWENCJA – BUDOWANIE NAWYKÓW – ROZWÓJ – SATYSFAKCJA

Plan treningowy

 

Cena – 100 zł

*Możliwa współpraca online

ZADBAJ O PLAN DZIAŁANIA DLA TWOJEJ NOWEJ SYLWETKI!